Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(11)
Dostępność
dostępne
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia F2
(11)
Autor
Trzewiczek Ignacy
(4)
Bagiartakis Vangelis
(1)
Curla Kristian
(1)
Dagenais-Lesperance Thomas
(1)
Daulton Adam E
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kucharski Roman
(1)
Light Bono
(1)
Oracz Michał
(1)
Wehrle Cole
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
14-17 lat
(11)
Dorośli
(11)
Młodzież
(11)
9-13 lat
(9)
6-8 lat
(4)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Gry planszowe
(11)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pośród Gwiazd : zmagania konstruktorów stacji kosmicznych [Gra karciana] / Vangelis Bagiartakis. - Gliwice : Portal Games ; copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 19 x 7 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 162 karty, w tym: 116 kart lokacji, 4 karty Głównych Reaktorów, 16 kart Reaktorów, 12 kart Konfliktów, 8 kart Zadań, 4 karty pomocy, 2 karty Głównego Reaktora rasy Vak, a także: 35 żetonów pieniędzy, 4 żetony graczy, 8 żetonów Ras, 1 żeton rundy, 1 żeton kierunku, 1 plansza punktacji, 20 kryształów energii , 1 instrukcja.
Wojna skończona! Rusza budowa sieci stacji kosmicznych, które scalą przestrzeń Sojuszu. Która z nich przyćmi pozostałe i stanie się symbolem nowych czasów? „Pośród Gwiazd” to gra karciana, w której gracze konstruują stacje kosmiczne. Ich zadaniem jest stworzyć stację z elementów, które przyniosą najwięcej punktów zwycięstwa. By to osiągnąć, muszą panować nad krążącą między nimi pulą kart i zdobywać z niej najlepsze sektory dla swojej konstrukcji. „Pośród Gwiazd” łączy w sobie proste zasady, frajdę budowania własnej stacji kosmicznej i emocje rywalizacji z innymi graczami. To wymarzona pozycja dla miłośników kosmosu i towarzyskich rozgrywek! Co turę dostajesz zestaw kart lokacji. Jedną z nich dołączysz do swojej stacji. Pozostałe karty dasz następnemu graczowi. Od poprzedniego otrzymasz nowy zestaw. Wybieraj optymalne rozwinięcie bazy! Kontroluj oddawane karty! Zdobądź najwięcej punktów zwycięstwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poprzez wieki [Gra karciana] / Kristian Curla. - Knurów : Portal Games ; [2015] - 1 pudełko (wiele elementów) ; 19 x 12 x 4 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 18 kart (120 x 80 mm), 1 notatnik oraz ołówek, 4 żetony Reliktu, 1 karta pomocy, 1 instrukcja
Taktyczne zmagania, ogrom wyborów, zaciekła rywalizacja… Zawarta na zaledwie 18 kartach! „Poprzez Wieki” to dwuosobowa gra karciana, w której przed graczami stoją dwa główne zadania. Z kart o wzajemnie uzupełniających się cechach mają zbudować wspaniałe królestwa, a jednocześnie nieustannie sabotować plany przeciwnika. Po trzech rundach gry przed graczem rozpościera się albo okazałe imperium… albo marna zbieranina przypadkowych budowli. Jesteś tylko ty i twój przeciwnik. Karty, które wzmocnią twoje królestwo… oraz takie, które zrujnują jego. Zbuduj mocarne imperium… i zdominuj wrogie ziemie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi [Gra karciana] / Thomas Dagenais-Lesperance. - Gliwice : Portal Games ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 16 x 23 x 6 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-8
Zawartość pudełka: 48 kart kodów, 2 zasłonki, 8 żetonów, 1 instrukcja, 1 klepsydra, 110 kart Słów Kluczy (łącznie 440 haseł), 50 kart do notowania
Dołącz do najlepszej drużyny szyfrantów na świecie! Twoje zadanie: przekaż tajne hasło członkom swojej drużyny w taki sposób, by przeciwnicy nie zdołali go odgadnąć! „Decrypto” to niesamowita gra towarzyska, w której współpraca jest równie ważna, co utrzymanie tajemnicy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Obóz ninja [Gra karciana] / Adam E. Daulton. - Gliwice : Portal Games, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 20 x 20 x 6 cm.
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 85 kart, 16 frewnianych pionków (w 4 kolorach), instrukcja
W „Obozie ninja” zwierzęta praktykujące sztuki walki rywalizują ze sobą o to, które z nich zostanie osobistym asystentem Mistrza Saru. Używając posiadanych kart, gracze poruszają się po planszy i uzyskują nowe umiejętności. Utrudniają tym samym poruszanie się pozostałym graczom – tak, że ci mają mniej możliwych ruchów. Jest to idealna rozrywka dla rodzin przyszłych ninja!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rączki złączki [Gra karciana] / Bono Light. - Gliwice : Portal Games, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 20 x 20 x 6 cm.
Czas gry 15 min.
Liczba graczy 4-8
Zawartość pudełka: 32 karty Zabytków, 8 żetonów Drużyn, 6 żetonów Zostałeś sam?, 38 żetonów Zwycięstwa, 1 żeton Sędziego, 5 czerwonych opasek, 6 niebieskich opasek, 5 żółtych opasek.
Budowanie jeszcze nigdy nie było takie szybkie i proste. Tak proste, że potrzebujesz do tego tylko jednej ręki! Widziałeś Koloseum? No to teraz do roboty! Zbuduj je z własnych rąk! Proste? Przekonaj się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Neuroshima Hex! 3.0 [Gra planszowa] / Michał Oracz. - Gliwice : Portal Games ; [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 1 plansza, 1 instrukcja, 35 żetonów armii Posterunku, 35 żetonów armii Molocha, 35 żetonów armii Borgo, 35 żetonów armii Hegemonii, 8 znaczników Sztabów, 8 znaczników Sieci, 4 karty pomocy, 4 liczniki Obrażeń, 4 czyste żetony zapasowe, 24 znaczniki Ran, 55 kart Hexogłówek
„Neuroshima Hex” to szybka, taktyczna gra planszowa dla 2 do 4 graczy. Przejmij dowodzenie nad jedną z 4 frakcji i poprowadź ją do zwycięstwa. Poznawaj atuty swojej armii. Bezwzględnie wykorzystuj słabe strony przeciwnika. Bądź zawsze gotowy do zmiany planów, gdy sytuacja na polu bitwy wymaga dynamicznej reakcji. Wybierz miejsce dla sztabów i ruszaj na przeciwnika. Atakuj! Lecz pamiętaj o osłonie! Wykorzystaj mocne strony: armia Borgo – szybkość, armia Molocha – siła ognia, armia Hegemonii – starcie wręcz, armia Posterunku – mobilność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
51. Stan - Master Set [Gra karciana] / Ignacy Trzewiczek. - Gliwice : Portal Games ; copyright 2019. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 7 cm.
Czas gry 60-90 minut
Liczba graczy 1-4
Zawartość pudełka: 200 kart (63 x 88 mm), w tym 88 kart 51. Stanu, 12 kart połączeń (6 każdego koloru), 50 kart z rozszerzenia Nowa Era, 50 kart z rozszerzenia Zima, min. 38 drewnianych znaczników robotników, min. 30 drewnianych znaczników broni, min. 30 drewnianych znaczników paliwa, min. 30 drewnianych znaczników budulca, min. 30 drewnianych znaczników żelaza, 13 znaczników naboi, 20 czerwonych żetonów kontaktu, 20 niebieskich żetonów kontaktu, 30 szarych żetonów kontaktu, 7 uniwersalnych żetonów kontaktu, 9 żetonów przebudowy, 4 żetony mnożenia, 4 plansze frakcji, 1 ścieżka punktów zwycięstwa, 4 żetony punktacji, 1 żeton pierwszego gracza
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Stany Zjednoczone upadły. Dopiero teraz, trzydzieści lat po tym, jak rozpoczęła się wojna, nowe siły starają się zdobyć władzę nad zrujnowanym krajem, próbują wprowadzić nowy porządek, przejąć kontrolę i utworzyć nowy stan: 51. Stan. „51. Stan” to gra karciana, w której gracze kontrolują jedną z czterech frakcji próbujących zbudować nowe państwo. Gracze umieszczają nowe lokacje, podpisują umowy i wysyłają ludzi do pracy w budynkach, by zdobyć surowce i nowe umiejętności. Każda karta w grze „51. Stan” może zostać użyta na trzy różne sposoby: najeżdżaj lokacje, aby jednorazowo uzyskać surowce, podpisz umowę z lokacją, by zdobyć zasób raz na turę, zbuduj lokację, aby co turę móc używać jej umiejętności. „51. Stan: Master Set” powraca w nowym wydaniu. Jest to zestaw zawierający 88 kart z gry podstawowej i po 50 kart z rozszerzeń Nowa Era i Zima. Całość została zbalansowana na nowo, aby zaoferować pełną emocji rozgrywkę bez względu na to, które rozszerzenie wybierzesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 45-90 minut
Liczba graczy 1-4
Zawartość pudełka: 220 kart (63 x 88 mm), ponad 180 drewnianych znaczników, 1 plansza wypraw, 1 plansza punktacji, 16 żetonów statków, 5 kafli akcji, 4 kafle klanów, 11 żetonów najeżdżania, 5 żetonów kolejności, znacznik pierwszego gracza, 2 żetony mnożenia, 21 żetonów złota, 6 znaczników klanów, 8 pionów akcji klanu wraz z naklejkami, 1 instrukcja, 1 książeczka z wariantem solo
Osadnicy z trzech imperiów Północy wyruszają na podbój nowych lądów. Są głodni zasobów, złaknieni chwały, skupieni na ciągłym rozwoju! Kluczem do sukcesu ich wypraw jest rozbudowa infrastruktury, wykorzystanie zmiennych kolei losu i przechytrzenie przeciwników! Najnowsza odsłona gry „Osadnicy: Narodziny Imperium” zabiera gracza na morza! „Królestwa Północy” to samodzielna gra karciana zaprojektowana przez weterana branży gier, Ignacego Trzewiczka. Pudełko zawiera 6 różnych, gotowych do gry talii kart, z Wikingami, Inuitami i Szkotami w rolach głównych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pierwsi Marsjanie : przygody na Czerwonej Planecie [Gra planszowa] / gra autorstwa Ignacego Trzewiczka. - Gliwice : Portal Games ; copyright 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 7 cm.
Czas gry 1-2 godziny
Liczba graczy 1-4
Zawartość pudełka: 3 plastikowe modele (HUB, Froggy i Scorpio); 15 specjalnych kości; 12 pionów ; co najmniej 125 plastikowych znaczników; 150 kart (63x88 mm), w tym karty Badań, karty Charakterystyk, karty AMP, karty Namiaru, karty Obiektów, karty Ulepszeń, karty Uszkodzeń i karty Zdolności; 4 plansze gracza; 19 kafli Obszarów; 13 kafli Obiektów; 8 kafli Przestoju; 8 kafli Ulepszeń, 135 żetonów, w tym: żetony Celów, żetony Części Zapasowych, żetony Modyfikatorów, żetony Morale, żetony POI, żetony Stanu i żetony Wielokrotności; 3 dwustronne arkusze misji; 2 książeczki kampanii, 3 liczniki, 1 znacznik Pierwszego Gracza; 1 Plansza; 1 instrukcja.
3…2…1…Start! Postaw stopę na Marsie i daj się porwać jego niezwykłej historii. „Pierwsi Marsjanie: Przygody na Czerwonej Planecie” to fascynująca opowieść o ludziach walczących o przetrwanie poza krańcem zamieszkałego dotąd świata. Ciąg misji składa się na 2 odrębne kampanie. Podejmij znaczące decyzje i zmierz się z ich konsekwencjami! Krok po kroku odkrywaj zwroty fabuły! Ponadto w pudełku znajdziesz 6 misji pojedynczych. Dobierz poziom trudności i tryb rozgrywki. Kim chcesz dzisiaj być? Naukowcem, odkrywcą, inżynierem? Gra zapewnia ogromną regrywalność, a przedstawiona w niej historia jest zawsze spójna i zgodna z podjętymi przez graczy decyzjami. Jest to możliwe dzięki darmowej aplikacji, która towarzyszy graczom i wzbogaca ich doznania. Zawiera ona ponad 500 wydarzeń i przygód, a jej algorytmy zawsze dobierają je w taki sposób, aby stworzyć spójną opowieść, dopasować grę do twoich potrzeb i uniemożliwić ci zagłębianie się w fabułę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Robinson Crusoe : przygoda na Przeklętej Wyspie : edycja Gra Roku [Gra planszowa] / Ignacy Trzewiczek. - Gliwice : Portal Games, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 7 cm.
Czas gry 60-120 min.
Liczba graczy 1-4
Zawartość pudełka: 30 kart pomysłów, specjalna karta Porządkowania Obozu, plansza, 11 kafelków wyspy, znacznik pierwszego gracza, 9 kości akcji, 3 kości pogody, 73 karty wydarzeń, 3 karty wraku, karty przygód (30 kart zbierania surowców, 30 kart budowy, 30 kart eksploracji), karty tajemnic (13 kart pułapek, 13 kart potworów, 26 kart skarbów), 8 kart przedmiotów startowych, 16 kart bestii, znacznik rundy, 5 znaczników ran, 2 żetony chmur, 3 żetony przygody, 22 żetony odkryć, żeton obozu/schronienia, 22 żetony dodatkowych efektów, 12 żetonów specjalnych ran, drewniane kostki (20 kostek drewna, 8 kostek skór, 14 kostek pożywienia, 6 kostek niepsującego się pożywienia), 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, karta Piętaszka, karta Psa, pionek Piętaszka, pionek Psa, 8 pionków graczy, żeton kosza, żeton wora, 6 żetonów kolejności, 10 dodatkowych pionków, 5 niebieskich znaczników, 15 czarnych znaczników, 15 białych znaczników, 20 żetonów determinacji, żeton skrótu, żeton sztormu, skrócony przebieg tury.
Trzymasz w rękach grę przygodową, dzięki której wraz z przyjaciółmi wcielicie się w role rozbitków na bezludnej wyspie. Waszym zadaniem będzie zbudować osadę, zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami i spełnić cel misji – w pudełku z grą znajdziecie aż siedem różnych scenariuszy, dzięki którym kolejne rozgrywki będą coraz trudniejsze i bardziej niezwykle!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 60-90 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 4 plansze frakcji, arkusz przebiegu rozgrywki, 4 karty przebiegu rozgrywki, księga praw, instrukcja, 2 kości, 98 kart, 19 znaczników, 55 drewnianych wojowników, 1 pion włóczęgi, 6 tartaków Markiza de Kota, 6 warsztatów Markiza de Kota, 6 koszar Markiza de Kota, 7 gniazd dynastii orlich gniazd, 3 bazy sojuszu stworzeń leśnych, 8 żetonów drewna Markiza de Kota, 1 twierdza Markiza de Kota, 10 żetonów sympatyków sojuszu stworzeń leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych, 4 przedmioty z ruin
W grze Root, dwóch do czterech śmiałków może podjąć próbę opanowania fantastycznego leśnego królestwa w nadzwyczajnej asymetrycznej grze o przygodzie i wojnie. Zagraj jako: Markiz de Kot – Zdominuj Leśnogród, poprzez wydobycie jego bogactw i nadzorowanie mieszkańców. Dynastie Orlich Gwiazd – Odzyskaj kontrolę nad Leśnogrodem i utrzymuj swój kłótliwy dwór w ryzach. Sojusz Stworzeń Leśnych – Zbierz stronników i koordynuj rewolty przeciwko panującemu reżimowi. Włóczęga – Szukaj sławy i fortuny poprzez tworzenie sojuszy i rywalizowanie z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej